Stor fleksibilitet og høj kvalitet er kendetegnende for Musikhuset Esbjergs sale og lokaler

Musikhuset Esbjerg har sale og lokaler i alle størrelser, og vores enorme fleksibilitet med hensyn til indretning, bordopstilling, lys og lyd, sceneopbygning, etc. gør, at vi altid kan opfylde lige præcis de behov, I har.

Herunder kan du gå på opdagelse i de forskellige sale og lokaler og finde inspiration til, hvordan de kan bruges til dit møde, din konference, messe, fest, etc.

Koncertsalen

Koncertsalen er perfekt til konferencer, møder og andre store arrangementer, der kræver mange stå- eller siddepladser

Musikhusets Koncertsal kan indrettes på utallige måder, så den passer perfekt til de behov, I har.

Salen kan både indrettes med tribunerækker, og gulvet kan ryddes, så der bliver plads til runde borde eller langborde. Lys, lyd og sceneforhold i salen er forbilledlige.

I Koncertsalen er der også mulighed for at bruge den store scene, der normalt er forbeholdt sangere og skuespillere, til at lave en gallafest- eller middag på i anderledes og eksklusive rammer.

Hvor mange kan I være?

  • Bordopstilling: 540
  • Tribune: 1.125
  • Stående: 1.400

Koncertsalen i Musikhuset Esbjerg kan bruges til ethvert større arrangement – som fx Olie Gas Danmarks sikkerhedskonference Task Force Zero. Vil du give dine medarbejdere en ekstraordinær firmafest eller julefrokost i eksklusive rammer, kan vi også sætte Koncertsalens scene i spil. Kun fantasien sætter grænser.

Teatersalen

Teatersalen i Musikhuset Esbjerg er perfekt til foredrag og konferencer

Teatersalen er en topmoderne sal med forhold helt i top. Sæderne i salen er dejligt bøde, akustikken er i særklasse, og salen er indrettet med det nyeste og bedste udstyr inden for teknik, lyd og lys.

Teatersalen er ideel til konferencer, oplæg og foredrag.

Desuden man salens scene bruges til møder, middage eller fester.

Hvor mange kan I være?

  • 471 siddende gæster
  • Op til 100 siddende gæster på scenen afhængig af arrangementets karakter

Teatersalen i Musikhuset Esbjerg med plads til 471 gæster

Hovedfoyer

Musikhuset Esbjergs Hovedfoyer, tegnet af Jan og Jørn Utzon, er et stort, smukt og alsidigt lokale, der er velegnet til det meste

Siden 1997, da Musikhuset Esbjerg åbnede, har Hovedfoyeren dannet ramme om tusindvis af store og små arrangementer.

Hovedfoyeren er med sine høje, slanke søjler, det store, åbne rum, det fantastiske lysindfald og den gode akustisk et velegnet lokale til det meste. Lokalet, som er en central del af Jan og Jørn Utzons vision, er særlig velegnet til store fester, receptioner, spisning til møder og konferencer, samt til udstillinger og messer.

Hvor mange kan I være?

  • 1.400 stående gæster
  • 850 siddende/spisende gæster

Musikhusets smukke, lyse Hovedfoyer kan rumme op til 1.400 gæster

Mødesalen

Mødesalen er et alsidigt, mellemstort lokale velegnet til møder og foredrag

Mødesalen er placeret midt i Musikhuset Esbjerg, men ligger alligevel dejligt afsides, så mødet kan foregå uforstyrret.

Salen er velegnet til mellemstore arrangementer eller kan bruges som supplerende lokale i forbindelse med for eksempel konferencer eller årsmøder.

Der er mange muligheder for opstilling af borde og stole i salen.

Hvor mange kan I være?

  • 138 gæster ved bordopstilling
  • 220 gæster på stolerækker

Mødesalen i Musikhuset er et dejligt regulært lokale med plads til op til 230 gæster

Kunsten

Med udsigt over Byparken og Esbjerg Havn ligger Kunsten fantastisk placeret

Kunsten er oplagt til esklusive møder eller mindre selskabsfester. Med de store vinduespartier rummer lokalet masser af lys og luft.

Lokalet emmer af ro og har plads til 120 spisende gæster.

Hvor mange kan I være?

  • 120 gæster ved bordopstilling

Kunsten i Musikhuset er et lyst lokale med plads til op til 120 gæster

Lad os hjælpe dig

Hvis du vil høre mere om de utallige muligheder, der er for at holde møder, konferencer, fester, m.v. i Musikhuset Esbjerg, skal du ikke tøve med at kontakte eventkoordinator Pia Klitten Kjærgaard. Hun sidder klar til at hjælpe dig med at få skræddersyet dit event, så det bliver helt perfekt.